mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 8 juni 2007

Av Izabella - 8 juni 2007 00:21

JIPPiE!!! äntligen är vi faktiskt här i skåne, det är overkligt... Efter den 20-timmar långa resan kom vi till Hässleholms tågstation ca kl. 16.30 där minnas skäggige far hämtade oss. Vi åt kyckling med ris och currysås och sallad. Det var mycket gott! Sedan så gick vi på en liten vandring runt om deras hus och såg en fin sagonatur, olik den hemma i myggens rike norrland. Här är det mesta lövträd, så bulligt och fluffigt och grönt och stort. Om man tittar på långt håll tex. i bilen så ser det till och med ut som regnskog ;P det är lite småhäftigt och det är mycket vackert. Det andra vi såg var också det. Bland annat ett gulligt litet hus såg vi som jag bara ville flytta till! tydligen tillverkas el där.

  

                                   #########################


Jag tycker om skåne redan känner jag. Det är kul att vara här med vänner och minnas pappa är snäll och lagar god mat. Om några dagar kommar gabbi o emmi och imorron ska vi till gillet. Nu ska jag sova så godnatt bloggisläsisar :)

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards