mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 3 juni 2007

Av Izabella - 3 juni 2007 14:46

idag vaknade vi alla hos gabb gick upp och dem körde min o emmis -braiga- agillitybana.




På kvällen for vi till grans och fanny fulade sig hela vägen med sina olika huvud-monster och alkisar xD när vi kom till g så städade jag och vi fulade oss igen, alla tre nu och tog en massa speckort :) älska niorna! It feels a bit better now actually



NU ser det mycket tomt ut i vårat lilla älvsbyhus *snyft*, fast jag fylls också av en lättnad, något gamalt försvinner nu och ger plats för något nytt. Nu kommer sommaren äntligen och alla kommer inte längre att umgås för att vi går i samma klass, utan för att vi vill.

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards