mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg under maj 2007

Av Izabella - 13 maj 2007 18:53


 Jag vill ta matteboken och

riva ut alla blad in 1000000000000 pieces för att sedan ha som strö i kaninburarna.


Av Izabella - 13 maj 2007 00:35


Moves, I like to make them
Grooves, I like to shake them
Shake me from my troublesome mind


Som så många andra har jag nu sett på eurovisionsfestivalen, är dock mycket besviken på folket i andra länder för att vi kom så pass långt ner på listan att vi rent av måste kvala nästa år, Katastrof!!! :l Personligen diggar jag vid det här laget the ark och ola salo, coolisch :) dem var ju tippade på hög placering, av vissa tillomed segrare, jag trodde oxå att dem skulle komma bra, jag menar dem är kända i andra länder oxå och så. tack danmark och norge för 12-points i alla fall.



Annat jag har sysslat med idag har varit krattning, krattning och åter krattning. ja man måste hjälpa till ibland, så jag hjälpte till mycket och krattade hela bakgården på fyra timmar :O kännde mig som en duktig liten flicka ;P men jag tror det var bra för mig att komma ut lite också, blev ju lite som ett träningspass också för armarna och axlarna.



Jag och pappa åt chinesefood idag! :D delade på 3 små rätter med extra ris till, mamma har varit på middag hos sin kompis lena och flis är i stugan med "lilla familjen", for igår.



Pitch och Pinapple har jag bytt på oxå :P


Matten fattar jag nada, och jag menar verkligen nada av. det ska bli intressant att se hur jag ska ta mig igenom detta första matteB-prov på måndag :( jag har inte ens gjort nå idag oO HJÄLP!!!



Cause sometimes you’ll find
that I’m out of my mind
You see baby, I’m the worrying kind

Av Izabella - 10 maj 2007 19:29

 Idag har vi haft redovisning på ekologin, det gick nog bra för de flesta, men guud vad nervöös jag alltid blir :)



Imorgon ska vi fara hem, hem, hem. nu är det bara jag fanny och angelica här. gabbi skulle på nån agility och minna följde med henne till byn


Jag vill alltid vara fri, så fri man nu kan va

Låt mej leva nu och glömma morgondan

Jag vill ha mod, att riskera

allt jag håller i min hand



Åh, utan små simpla ting är livet inte mycket värt

Åh, det är väl ändå inte för mycket begärt

Åh, sånt som gör att jag förmår att ta ett andetag till

Åh, inga under jag begär, inget omöjligt jag vill

Åh, bara små simpla ting som gör livet nånting värt

Åh, det är väl ändå inte för mycket begärt


Det som finns


Av Izabella - 9 maj 2007 20:29

nu är jag äntligen klar med min powerpointpresentation! den kanske inte blev världens bästa, men den duger :)


nu har vi tydligen städning, jag ska skura och sen ska vi även städa ute tydligen och få fika i fritdisvillan


ska dra^^ haha

Av Izabella - 8 maj 2007 18:58

J A G V I L L H A S O M M A R L O V J A G V I L L H A S O M M A R L O V J A 

Av Izabella - 8 maj 2007 10:21

nu mår jag ganska bra, tror att jag ska gå till skolan imorron. ibland är det lite dåligt att man har ett immunförsvar som dödar sjukdomen så fort ;) men jag ska inte alls klaga, det är ju faktiskt en bra sak...


Vad hallå folket? såg på angelicas bogg att gabbi inte fick nån valp?!!!? nOO jag som har läääängtat!


Minna också sjuk? krya på dejj du oxå!


Nu bör jag plugga                            se ya soooon<3

Av Izabella - 6 maj 2007 17:24


Har varit med gabbi och fanny och sett en massa hundar på en uppvisnining i agillity. Jag frös så sjukt, men det var kul att titta på i alla fall. Det gick inte så bra för ekipage gabbi och sippan, sipp var duktig tills dem kom fram till slalomen där hon strejkade. Synd, undrar vf hon gör så, hoppas det blir bättre. För Fanny och Hugo gick det jättebra! det var lite lustigt för det fanns en till liten havanais där som hette hugo :) dem fick tävla mot varandra, och fanny+hugo vann ;P sen fick dem möta tova, flis kompis, och pudeln blixten, där blev det nästan oavgjort, men blixten vann tillslut iaf. såg en söt cavalier king chales spaniel och en sheltievalp, oo vill ha! :D


Nu är jag trött, så trött. Har feber och ont i magen så ska inte fara till grans många mil bort utan ska nog fara till sängen nån trappa upp och lägga mig snart.


Ojoj vad duktiga ni var sötisarna lejon!!! :D PUSSPUSS

Av Izabella - 5 maj 2007 13:39

                                      Miss u class         

                           

But, As we go on

We remember                                      

all the times

we had together

and as our life changes

come whatever                                     

we will still be                         

friends forever!

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards