mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 31 maj 2007

Av Izabella - 31 maj 2007 21:35

Typ alla är lite småsura och less på allt verkar det som, även (eller kanske speciellt?) jag. Det känns som att jag bera inte orkar göra nått, jag menar igår var det dan före ekologiprovet och jag pluggade i princip inte. Hur normalt är det? pluggis goes latis. Matten igår gick väll sådär, inte säker på att det gick åt skogen iaf, hoppas det gick nu annars orkar jag inte fan!




Och först var det ju TAL på svenskan, om Lika lön oavsett kön av mig. Så nervo så otroligt nevo känndes som att jag skulle spy. Panikångest? Kanske ja. Jag fattar inte vad som hänt med mig! Nog brukar jag vara nervös o så men det är inte likt mig att knappt kunna stå på benen o.O Fanny knäckte alla med ord som gick genom bark och betong, folk grinade!

Jag kännde också att det inte var långt till tårarna, jag

fatta bra du är tjejen! Love ya


 


idag har jag och ange i alla fall vart duktiga o vart på stan o hittat skatt åt gabbi, ska inte skriva vad än om någon olämplig läser detta :) Det var fint väder idag också när vi sprang omkring som tokar för att hitta allt vilket inte var lätt, men vi är nöjda med resultatet! Jag blev på lite bättre humör oxå faktiskt, terapi typ ;P




Det föddes ett föl i stallet natten till idag av Mille. SÖT


   

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards