mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 21 maj 2007

Av Izabella - 21 maj 2007 12:44

Vem vet inte du vem vet inte jag, vi vet ingenting nu vi vet inget idag 




Gabbi kanske ska får en vovve en barbet, hon ska kanske ta en från gotland eller frankrike :)




Du ska inte tro att du är något

- Du ska veta att du är någon






Jag ska inte få någon vovve för jag ska skaffa en sen när det passar i mitt liv. Men man kan drömma och planera ändå, det kan man faktiskt.





Nu passar det inte i alla fall. Mina långörade svarta vänner behöver utrymme och tid i mitt liv, Även tigern.






Pyret            Pim pim           <3

<3         Domino                Magi







Jag är nu ödlelös. Min lillasyster är nu ödlelös och hamsterlös. Det var nog lika bra det. Hamstern fick flytta till Bitte och ödlorna till släkting.


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards