mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 15 maj 2007

Av Izabella - 15 maj 2007 20:34


Idag så har jag fanny minna och sofia haft röjsåg (liten grupp). Först så verkede våran lärare tro att vi hade haft det förut, men vi fick säga att vi knappt hade sett en förr. det märktes för jag trodde att dem skulle vara lättare än motorsågar, men nej, man fick ta på sig en sele och sedan sågen som då vägde 9 kilo att bära med tyngden på ena axeln att knalla omkring i skogen med. det var ett ganska svettigt arbete men det var kul tyckte jag :) men det skedde en liten "olycka" när jag råkade dra av snöret på sågen när jag skulle starta den >< så det var bara att byta..


Jag har haft doktor cosmos-sången från barnprogram i huvet hele dagen. vet inte riktigt varför--


Emmy var inte på skolan idag men minna och nikke var det (alla tre var sjuka på provet :O) Angående det, som vi inte ska prata om, så är jag dömd.





 

    - Alla är idioter utom jag 


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards