mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 23 april 2007

Av Izabella - 23 april 2007 12:17

Nu sitter jag här i datasalen. snart har vi fysik, äckliga cp-fysik har vi. Idag har vi fått tillbaka de nationella proven i matte och det sög. jag trodde att jag skulle få ett fel (vilket var ett sarvfel) på huvudräkningsdelen, o resten rätt, och vad får jag? - tre rätt!!! helvete. På det stora uppgiften fick jag ej heller bra. Det är bara den vanliga provdelen jag är nöjd med. Det var den som höjde betyget på det stora hela provet betydligt. Egentligen fick jag inte så himla dåligt sammandraget, men hade hoppats på ett vg, o inte bara nästan.

  Det var lite kul iaf, robert sa att det var fyra i klassen som fått mvg, och vi hade snabbt konstaterat att tre av dem fanns i vårat gäng ;P Dem extra speciga specarna om jag får be :) haha   

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards