mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 8 april 2007

Av Izabella - 8 april 2007 22:27

Idag har jag kommit hem från stugan. Det finns nog inget ställe där jag hellre vill vara när jag är trött som där. Där kan jag bara glömma allt annat och bara leva här och nu. På det sätt som jag vill leva. Där behöver man inte tänka så mycket, utan bara leva. Elda i kaminen när man fryser, fara ut med skotern på isen och dra upp nån aborre eller bada bastu, helt för sig själv.

Så är det ju kul att vara där på påsken också, måla ägg och ha det trevligt med familjen, som jag så sällan ser.

Lyssna på Peter Lemarc. För det är mer än musik och det går bara att lyssna på i stugan. Han är en poet.

För jag älskar stugan!

Nu sitter jag här i Maja och rolles säng. Ska nog snart gå och sova.

"Om du kan känna smärta då vet du att du finns, att du levt och älskat fast du ingenting minns" - Peter Lemarc

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards