mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 2 april 2007

Av Izabella - 2 april 2007 20:48

heloo :* Känner att jag är så jäkla less på skolan. ska det vara meningen att man ska leva för att studera eller? joo jag vet att andledningen till att jag studerar är att jag ska få en utbildning så att jag kan få ett bra jobb och försörja mig i framtiden. egentligen är det av samma anledning som vi jagade antiloper och byggde bon som vi sov i och stekte köttet över en brasa vi gjort upp själva med en pinne för några miljoner år sedan. Det handlar om överlevnad. De starkaste överlever och kan sprida sina gener vidare till kommande generationer.

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards